Prekių išdėstymas
- Elektroninėje parduotuvėje BARBORA pirkėjas turi galimybę pasirinkti prekių rūšiavimą pagal vieną ar kelis kriterijus: pagal abėcėlę (A-Ž arba Ž-A), pagal kainą (nuo mažiausios arba nuo didžiausios), be akcijos, su akcija, kainą (nuo mažiausios už mato vienetą ar nuo didžiausios už mato vienetą). Taip pat pirkėjas turi galimybę papildomai taikyti prekių filtravimą pagal vieną ar kelis kriterijus: nuolaidą, kilmės šalį, prekės ženklą.
- Pirkėjui nepasirinkus nei vieno rūšiavimo kriterijaus, prekės išdėstomos automatiškai, pagal populiarumą (pirkimo dažnumą). Tuo atveju, jei prekės likučio nėra, tokia prekė pateikiama tos prekės kategorijos sąrašo apačioje.
- Tam tikrais atvejais prekė gali būti rodoma tos prekės kategorijos sąrašo viršuje dėl to, kad Barbora susitarė su šios prekės tiekėju/platintoju/gamintoju dėl prekės laikino iškėlimo (reklamos). Tokiais atvejais reklamos laikotarpiu šios prekės žymimos garsiakalbio karuliu .
- Rekomendacijos skirtingose el. parduotuvės skiltyse, tokiose kaip „Kartu rekomenduojame“, „Rekomenduojame jums“ , pateikiamos pagal algoritmus, įvertinant pirkimo įpročius, prekių populiarumą bei kainą.
- Skiltyje „Mano prekės“ atsitiktine tvarka išdėstomos tik tos prekės, kurias pirkėjas buvo užsisakęs anksčiau. Pirmą kartą perkantiems pirkėjams ši skiltis nėra rodoma. Vietoj jos jie mato skiltį „Populiarios prekės“, kurioje pateikiamos el. parduotuvėje BARBORA perkamiausios prekės, išdėstytos pagal brangumą.
- Skiltyje „Ypatingi pasiūlymai“ pateikiami didžiausią ekonominę naudą pirkėjui kuriantys akciniai prekių pasiūlymai bei kiti Partnerių pasiūlymai, dėl kurių reklamos BARBORA susitarė su šios prekės tiekėju/platintoju/gamintoju. Tokiais atvejais šios prekės reklamos laikotarpiu taip pat žymimos garsiakalbio karuliu .
- Skiltyje „Akcijos“ pateikiamos prekės, kurioms vykdomos akcijos. Šioje skiltyje prekės išdėstomos pagal algoritmą - sąrašo viršuje rodomos populiariausios akcinės prekės su didžiausia nuolaida.
- Elektroninėje parduotuvėje BARBORA nėra vykdomas kainų individualizavimas. Prekių kainos (be pristatymo išlaidų) yra vienodos visiems pirkėjams.