Prekių grąžinimas


Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti arba pakeisti, prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo laiko mus informuoti el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu +370 5 230 9309. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką. Jeigu pageidaujate, prekes galite grąžinti iškart užsakymą Jums pristačiusiam internetinės parduotuvės BARBORA kurjeriui. 

Nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Internetinės parduotuvės Barbora kurjeris atvyksta atsiimti nekokybiškų prekių. Visos su tuo susijusios išlaidos tenka mums, tačiau tokiu atveju internetinė parduotuvė turi teisę reikalauti užpildyti pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo dokumentą.

Pinigai už grąžintas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos. Tuo atveju, jeigu grąžinate ar keičiate kokybiškas ir Jūsų užsakymą atitinkančias prekes, pristatymo mokestis nėra grąžinamas ar kompensuojamas.

Jei dėl sveriamų produktų svorio paklaidos gavote prekių už mažesnę sumą, nei sumokėjote, skirtumą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo užsakymo pristatymo dienos Jums grąžinsime į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už prekes. Daugiau informacijos apie grąžinimą ir kitas pirkimo bei pardavimo taisykles rasite čia.