Prekių grąžinimas
Kaip grąžinti nekokybišką prekę?
Jeigu nesate patenkinti prekių kokybe ir norite jas grąžinti arba pakeisti, prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo susisiekti su mumis el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu +370 5 230 9309. Būtinai pridėkite nekokybiško produkto nuotrauką. Jei norite, prekę galite iškart grąžinti ją pristačiusiam kurjeriui.
Pagrįstus skundus, kurie yra pateikiami laiku, visada išsprendžiame kliento naudai – grąžiname sumokėtus pinigus, papildomai pristatome prekę ar pan. Iš anksto suderinama, kur ir kada kurjeriui atvykti atsiimti prekių, o su tuo susijusios išlaidos tenka mums.
Pinigus už grąžintas prekes į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, pervesime ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos. Tuo atveju, jeigu grąžinate ar keičiate kokybiškas ir jūsų užsakymą atitinkančias prekes, pristatymo mokestis nėra grąžinamas ar kompensuojamas.
Jei dėl sveriamų produktų svorio paklaidos gavote prekių už mažesnę, nei sumokėjote, sumą, skirtumą į sąskaitą, iš kurios atlikote mokėjimą, taip pat pervesime ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. Daugiau informacijos apie grąžinimą rasite skiltyje Pirkimo-pardavimo taisyklės.