Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip apsipirkti BARBOROJE
-
Kaip galiu atsiskaityti už prekes?
Užsakymą galite apmokėti per elektroninį banką (SEB, Luminor, Swedbank, Šiaulių bankas, Citadele, Paysera, NEO Finance, SME Bank), kreditine arba debetine kortele (kortelėje turi būti aktyvuotos 3D Secure bei saugaus atsiskaitymo paslaugos, taip pat kortelė turi būti registruota Europos bendrijos šalyje) bei banko kortele atsiimant prekes. Pasirinkus drive-in atsiėmimą atsiskaityti galima per elektroninį banką arba banko kortele. Atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu šiuo metu galimybės nėra.
-
Kokia yra minimali krepšelio suma?
Užsakius standartinį pristatymą į namus, minimalios krepšelio prekių sumos, neįskaitant prekių pakavimo bei pristatymo mokesčių, yra tokios: 29,99 € (Vilnius, Kaunas, Neringa, Palanga); 24,99 € (Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė); 39,99 € (regionai, nutolę nuo Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos surinkimų centrų).
-
Ar galiu įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?
Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje pasirinkite, kad perkate kaip įmonė. Suveskite ir išsaugokite įmonės rekvizitus ir pasirinkite apmokėjimo būdą. Sąskaitą faktūrą jums atsiųsime el.paštu, kai užsakymas bus galutinai įvykdytas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Atkreipiame dėmesį, kad atlikus užsakymą, įmonės rekvizitų patys pakeisti negalėsite. Jeigu po užsakymo pateikimo atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams. PVM sąskaitos faktūros yra perrašomos tik tuo atveju, jei nepraėjo daugiau nei 3 d. d. po prekių pristatymo. Norėdami perrašyti sąskaitą faktūrą, kreipkitės el. paštu: pagalba@barbora.lt
-
Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?
Tokios galimybės nėra. Norėdami, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, rekomenduojame pateikti kelis skirtingus užsakymus. Tuomet galėsime išrašyti skirtingas sąskaitas faktūras tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.
-
Ar pirkdamas BARBOROJE gaunu pinigų į AČIŪ kortelę?
Perkant BARBOROJE į užregistruotą AČIŪ kortelę grįžta 1% MAXIMOS pinigų. Norėdami priregistruoti AČIŪ kortelę prie BARBOROS paskyros, įveskite jos numerį savo profilio skiltyje Mano AČIŪ kortelė.
Pinigai atsiranda AČIŪ kortelėje per 5 darbo dienas. Už įsigytus alkoholinius gėrimus MAXIMOS pinigai nesikaupia. -
Ar galima tą pačią AČIŪ kortelę naudoti dviejose paskyrose?
AČIŪ kortelę užregistruoti ir naudoti galite tik vienoje BARBOROS paskyroje. Jei norite kortelę užregistruoti ir kitoje paskyroje, turėtumėte naudoti kitą AČIŪ kortelę arba atjungti naudojamą AČIŪ kortelę nuo pirmos paskyros.
-
Ar pirkdamas BARBOROJE galiu panaudoti AČIŪ kortelės pinigus?
Tokios galimybės nėra. Sukauptus MAXIMOS pinigus galite panaudoti tik fizinėse MAXIMOS parduotuvėse.
Prekių užsakymas
-
Ar galiu papildyti jau pateikto užsakymo krepšelį?
Prekių krepšelį galite pildyti tol, kol užsakymas neprdėtas vykdyti. Jei apsipirkinėjate interneto puslapyje, papildymo mygtuką rasite dešiniajame puslapio kampe, jei programėlėje - Pradžios ekrane bei skiltyje "Mano užsakymai".
- Atsiskaityti už papildomas prekes galėsite tik tokiu pačiu būdu kaip ir už pagrindinį užsakymą;
- Papildomos prekės bus pristatytos tuo pačiu metu ir tuo pačiu adresu kaip ir pagrindinis užsakymas, kurį pildote;
- Jau patvirtinto užsakymo pristatymo mokestis (jeigu jis buvo taikomas), net ir papildžius pirkinių krepšelį, išlieka ir nesikeičia.
- Pildant užsakymą panaudoti nuolaidos kupono kodo galimybės nėra.
-
Kartais pasitaiko, kad pristatymo dieną nebeturime tam tikros užsakytos prekės ar pakankamo jos kiekio. Tokiu atveju trūkstamą prekę galime pakeisti kita panašios sudėties ir kainos preke. Jei pageidaujate, kad surinkimo metu jums būtų įdėta analogiška prekė, jei užsakytos nebėra, savo paskyroje pažymėkite varnelę, jog sutinkate gauti pakaitalus. Išsamesnę informaciją rasite skiltyje Prekių pakaitalai.
-
Ar yra galimybė sveriamų prekių, pvz., apelsinų, užsisakyti vienetais?
Jeigu prie prekės yra pasirinkimas „vnt.“, ją į pirkinių krepšelį galite įsidėti vienetais. Dėdamiesi sveriamas prekes į krepšelį, laukelyje „vnt.“ galite įrašyti prekės svorį (kilogramais), arba kiekį (vienetais). Jei pasirinksite, pvz., 3 vnt. apelsinų, maysite trijų vidutinio svorio apelsinų kainą. Jei pasverti apelsinai svers mažiau nei sistemoje nurodyti vidutinio svorio apelsinai, kainų skirtumą grąžinsime jums į sąskaitą, iš kurios atlikote mokėjimą, per 5 darbo dienas. Jei pasverti apelsinai bus didesnio svorio nei sistemoje, už papildomą svorį jums mokėti nereikės.
-
Kas yra krepšelių ruošiniai ir kaip jais naudotis?
Ruošiniai – tai jūsų sukurti ir išsaugoti reguliariai perkamų prekių krepšeliai, padedantys greitai apsipirkti. Jei nenorite kiekvieną kartą ieškoti pamėgtų prekių, galite susikurti savaitės, sekmadienio pietų, valymo priemonių ar bet kokį kitą jums aktualų ruošinį. Kaskart atėję į BARBORĄ, ruošinio prekes vienu paspaudimu įsidėsite į tą dieną perkamų prekių krepšelį. Šį krepšelį galėsite atitinkamai pakoreguoti ar papildyti, tačiau pagrindinių prekių ieškoti jau nebereikės. Visą informaciją, kaip susikurti ruošinius, rasite skiltyje Krepšelių ruošiniai.
-
Kur galiu palikti komentarą kurjeriui dėl pristatymo?
Jei norite suteikti kurjeriui papildomos informacijos, pvz., kaip privažiuoti prie jūsų namo, ją įrašykite laukelyje „Pastaba“ (laukelį pamatysite pasirinkę pristatymo ar atsiėmimo adresą). Šią informaciją matys tik kurjeris – ji bus neprieinama kitiems BARBOROS darbuotojams. Kitą svarbią informaciją, tokią kaip durų kodas, laiptinės numeris ir pan., prašome įrašyti tam skirtame laukelyje skiltyje „Mano duomenys“ - „Pridėti adresą“.
-
Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?
Nepriklausomai nuo pakavimui sunaudotų maišelių kiekio, užsakymui taikomas fiksuotas 1,19 € pakavimo mokestis.
Prekių pristatymas
-
Ar galiu gauti prekes tą pačią dieną?
Taip, jei yra laisvų pristatymo laikų. Visus laisvus laikus galite matyti dešinėje puslapio pusės skiltyje „Rezervuoti laiką“.
-
Ar galima pakeisti jau pateikto užsakymo adresą, būdą, datą arba laiką?
Jei prekes užsisakėte į namus, užsakymą galėsime pakoreguoti - skambinkite mums telefonu: (8 5) 230 9309 arba rašyti el. paštu pagalba@barbora.lt
-
Ar taikomas pristatymo mokestis?
Pristatymo mokestis yra nuo 0,99 iki 2,49 Eur. Užsisakius prekių už 59,99 Eur, prekės gali būti pristatomos nemokamai (suma iki nemokamo pristatymo atvaizduojama prekių krepšelyje). Į galutinę apsipirkimo sumą nėra įtraukiamas pakavimo mokestis, pristatymo mokestis bei kupono suteikiamos nuolaidos suma
.
UAB „Barbora“ pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti. -
Norėdami atšaukti užsakymą, prašome skambinti mums telefonu: (8 5) 230 9309 arba rašyti el. paštu: pagalba@barbora.lt.
-
Per kiek laiko pristatomos prekės?
Prekes pristatysime jūsų pasirinktu laiku (norimą dieną).
Pasirinkus prekių pristatymo laiką, jis rezervuojamas 40 min., kad galėtumėte užbaigti apsipirkimą ir sumokėti. Praėjus šiam laikui, laiko rezervacija yra atšaukiama. Jei norėsite tęsti, reikės pasirinkti naują pristatymo laiką.
Esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apsunkina arba kartais net neleidžia pristatyti užsakymo, mūsų klientų aptarnavimo centras visuomet susisiekia su klientais sutarti dėl kito laiko, datos ar adreso. -
Kaip pristatomi greitai gendantys maisto produktai?
Užsakymus pristatome specialiais automobiliais, skirtais šviežiems maisto produktams transportuoti, nepažeidžiame jų laikymo sąlygų ir užtikriname, kad prekės iki jūsų namų durų atkeliaus tokios pat kokybiškos, kokios buvo prekybos salėje. Pasirinkus drive-in atsiėmimą, prekės iki jums atvykstant yra laikomos tam pritaikytuose šaldytuvuose.
-
Kodėl užsakytos prekės nepristatė, tačiau ją vis dar matau asortimente?
Kartais pasitaiko, kad renkant jūsų užsakymą tam tikros prekės pasibaigia ir jų pristatyti negalime, nors jos vis dar matyti mūsų asortimente. Jei norite, kad įdėtume panašią prekę vietoj pasibaigusios, savo paskyroje pažymėkite, jog sutinkate gauti pakaitalus. Tą galite padaryti savo paskyros skiltyje: „Mano duomenys“ – „Pakaitalų naudojimas“ – „Parinkti pakaitalą, jei nėra užsakytos prekės“.
-
Prisijunkite prie savo el. banko ir patikrinkite, ar buvo nuskaičiuoti pinigai. Jei taip, tuomet šiek tiek luktelkite ir vėl patikrinkite užsakymo statusą skiltyje "Mano užsakymai". Jei pinigai buvo nuskaičiuoti, bet užsakymo statusas nepasikeitė, kreipkitės el. paštu – pagalba@barbora.lt Nurodykite užsakymo numerį ir pridėkite mokėjimo išrašą.
Prekių ir pinigų grąžinimas
-
Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?
Nekokybiškas prekes galite atiduoti kurjeriui, kol jis dar neišvykęs. Jei kurjeris jau išvyko arba prekes atsiėmėte iš drive-in aikštelės, prašome ne vėliau kaip 72 valandas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko kreiptis telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt, atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 72 valandoms, negalėsime užtikrinti, kad situacija bus išspręsta jūsų naudai.
-
Ką reiškia prie prekės nurodytas žymėjimas „Šiandien“?
Žymėjimas „“ nurodo, kad prekę rekomenduojame suvartoti per 12 valandų nuo pristatymo.
-
Ką reiškia ant produkto nurodytos galiojimo žymėjimas?
Užrašas „Tinka vartoti iki...“ nurodo, kad tai labai greitai gendantis maisto produktas, galintis per trumpą laiką sukelti tiesioginį pavojų žmonių sveikatai. Įprastai šiuo užrašu ženklinami švieži, atvėsinti maisto produktai, tokie kaip jogurtas, pienas, mėsa, įskaitant maltą mėsą ir mėsos gaminius, žuvis ir jos produktai, nepasterizuotos vaisių sultys ir t. t. Žymuo nurodo terminą imtinai.
Užrašas „Geriausias iki...“ paprastai pateikiamas ant negreitai gendančių maisto produktų pakuočių, pavyzdžiui, kruopų, miltų, makaronų, taip pat konservuotų, džiovintų maisto produktų ir t. t. Daugelis šių maisto produktų pasibaigus šalia užrašo „Geriausias iki...“ nurodytam terminui dar yra saugūs vartoti, tačiau jų kokybė jau gali būti pablogėjusi, pavyzdžiui, susilpnėjęs aromatas. Žymuo nurodo terminą imtinai. -
Gauta prekė man netinka, kaip galėčiau ją grąžinti arba pakeisti?
Jūs turite teisę atsisakyti BARBOROJE pirktų netinkančių prekių. Netinkančią prekę galite iš karto atiduoti kurjeriui, kol jis dar neišvykęs. Apie tai, kad norite grąžinti jums netinkankančią kokybišką prekę, taip pat galite pranešti mums telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt, nurodant pageidaujamos grąžinti prekės pavadinimą ir užsakymo numerį ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, išskyrus tuos atvejus, kai norite grąžinti:
- greitai gendančias prekes ar prekes, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
- prekes, kurioms būtinas temperatūrinis režimas;
- supakuotas prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
- supakuotus vaizdo ar garso įrašus arba supakuota programinė įranga, kuri buvo išpakuota po pristatymo;
- laikraščius, periodinius leidinius ar žurnalus.
Šios kokybiškos prekės yra negrąžinamos.
Pateikę rašytinį pranešimą apie keičiamas arba grąžinamas kokybiškas prekes, turite ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos grąžinti prekę (jeigu ji buvo pristatyta) ją išsiunčiant registruotu paštu arba perduodant šią prekę mums tiesiogiai mūsų nurodytu adresu. Kokybiškų prekių grąžinimo atveju Jums tenka tokių prekių tiesioginės grąžinimo išlaidos, šių išlaidų Barbora nekompensuoja.
-
Ar reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?
Jei dėl sveriamų produktų paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį jums mokėti nereikės.
-
Sumokėjau daugiau, nei nurodyta galutinėje sąskaitoje faktūroje. Ar man bus grąžinti pinigai?
Jei gavote prekių už mažesnę sumą nei sumokėjote, susidariusi permoka bus grąžinta per 5 darbo dienas į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.
-
Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas, nekokybiškas ar grąžintas prekes?
Susidariusi permoka už nepristatytas, nekokybiškas ar grąžintas prekes yra grąžinama per 5 darbo dienas į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Jei mokėjote grynaisiais pristatymo metu, pinigus grąžinsime į jūsų nurodytą banko sąskaitą.
BARBORA prekių asortimentas
-
Ar galima įsigyti alkoholio ir cigarečių?
Alkoholinius gėrimus galite įsigyti, tačiau tabako gaminais neprekiaujame. Alkoholinius gėrimus pristatome kasdien 10-20 val., sekmadienį 10-15 val. (rugsėjo 1 d. alkoholiniai gėrimai nepristatomi).
-
Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos?
Prašome kreiptis el. paštu pagalba@barbora.lt arba skambinti mums telefonu (8 5) 230 9309 ir nurodyti tikslų prekės pavadinimą.
BARBOROJE galiojančios akcijos
-
Kodėl nematau akcijų, kurios taikomos su AČIŪ kortele?
Jeigu nematote akcijų, kurios galioja su AČIŪ kortele, kortelės galimai neužregistravote savo BARBOROS paskyroje. Norėdami užregistruoti AČIŪ kortelę, tą galite padaryti savo paskyros skiltyje: “Mano duomenys” –> “Mano AČIŪ kortelė”. Kai kurie AČIŪ asmeniniai pasiūlymai ims galioti, tik kai juos aktyvuosite. Norėdami tą padaryti, prisijunkite prie savo AČIŪ paskyros ir spustelkite mygtuką „Imu viską!”. Aktyvuoti asmeniniai AČIŪ pasiūlymai BARBOROJE pradės galioti per valandą, o prekės bus pažymėtos specialiu AČIŪ karuliu.
-
Ar BARBOROJE vyksta tokios pat akcijos, kaip ir fizinėse MAXIMOS parduotuvėse?
Akcijos BARBOROJE gali skirtis nuo vykstančių MAXIMOSE. Prekių kainas matysite pateikdami ir patvirtindami užsakymą. Atsiųstame lydraštyje taip pat galite matyti, kokiomis kainomis užsakėte prekes.
-
Kodėl etiketėje nurodyta prekės kaina skiriasi nuo nurodytos galutinėje sąskaitoje faktūroje?
Prekes BARBOROJE jūs perkate tokiomis kainomis, kokios buvo nurodytos užsakymo pateikimo metu mūsų puslapyje. Fizinėje MAXIMOS parduotuvėje ir BARBOROJE prekių kainos gali skirtis, nes fizinėse parduotuvėse kartais vyksta vienadienės arba kelių dienų akcijos. Dėl besikeičiančių akcijų kainos ant pristatytų prekių etikečių gali būti kitokios, nei nurodytos galutinėje sąskaitoje faktūroje.
-
Ar BARBOROJE galioja specialioji 20% nuolaida sauskelnėms?
Taip, ši ir kitos Mažylių klubo nuolaidos galioja apsiperkant BARBOROJE. Prekėms, kurioms galioja kitos akcijos, nuolaida nesuteikiama. Daugiau informacijos apie Mažylių klubą: https://www.maxima.lt/mazyliu-klubas
-
Ar BARBOROJE galioja AČIŪ VERSLO kortelė?
Ne, AČIŪ VERSLO kortelė galioja tik fizinėse MAXIMOS parduotuvėse.
Tara ir užstato sistema
-
Koks yra užstato už daugkartinę arba vienkartinę tarą dydis?
Nuo 2016.02.01 užstato už daugkartinę ir vienkartinę pakuotę dydis yra 0,10 €. BARBOROJE užstato kaina nurodoma po prekės kaina.
-
Kaip žymimos prekės, supakuotos daugkartinėje taroje ?
Šios prekės žymimos tokiu simboliu:
-
Už kurią vienkartinę tarą reikia mokėti užstatą ?
0,10 € užstatas imamas už alų, alaus kokteilius, sidrą, kriaušių sidrą, vaisių vyną, vaisių vyno kokteilius, vaisių vyno gėrimus, kitus fermentuotus gėrimus, alkoholinius kokteilius ir nealkoholinius gėrimus (gaiviuosius gėrimus, stalo vandenį, girą), natūralų mineralinį vandenį, šaltinio vandenį, fasuotą geriamąjį vandenį, sultis, nektarą, supakuotus į stiklinę, plastikinę (PET) ar metalinę vienkartinę pakuotę, kurios talpa didesnė negu viena dešimtoji (0,1) litro, bet mažesnė negu trys (3) litrai.Prekės, dalyvaujančios užstato sistemoje, žymimos simboliu: BARBOROJE užstato kaina nurodoma po prekės kaina. -
Ar galiu vienkartinę arba daugkartinę tarą grąžinti BARBOROS kurjeriui?
Deja, BARBOROS kurjeriai neturi techninių galimybių priimti vienkartinę ar daugkartinę tarą iš klientų. Vienkartinę tarą galite priduoti ir atgauti užstatą didesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių prekybos plotas didesnis nei 300 kv. m) bei kaimo parduotuvėse, o daugkartinę tarą – ir mažesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių bendras plotas didesnis nei 90 kv. m).
Neteisminis ginčių sprendimas
-
Informuojame, kad kiekvienas vartotojas turi galimybę spręsti su BARBOROS parduotuve iškilusius ginčus elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Daugiau informacijos apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus galima rasti elektroninio ginčų sprendimo platformos internetinėje svetainėje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT. Nuoširdžiai kviečiame pretenzijas dėl BARBOROS parduotuvės teikiamų paslaugų visų pirma teikti telefonu: (8-5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt ir tik BARBOROS parduotuvei nepatenkinus jūsų pretenzijos kreiptis į pirmiau nurodytą elektroninio ginčų sprendimo platformą ar teismą.